Nicole Vugts is het nieuwste lid van de Marketing- en Communicatieafdeling van Factorium. Na meermaals dansoptredens te hebben gegeven in het Factorium Theater, start ze nu als Senior Medewerker bij de afdeling.
“Factorium is een warm bad om in terecht te komen. Ik heb enorm veel zin om aan de slag te gaan voor deze creatieve ontmoetingspek”, vertelt Nicole met veel enthousiasme. Met haar wedstrijdteam ‘Shøtdown’, destijds onderdeel van de dansschool HiphopFactory in Tilburg, trad ze al een aantal keer op in het theater van Factorium. “Tijdens deze eerdere bezoeken aan het pand was de creativiteit, gezelligheid en passie altijd voelbaar en zichtbaar bij Factorium, de mogelijkheid om deel uit te maken van de organisatie pak ik daarom ook met beide handen aan!”
In haar vrije tijd houdt Nicole zich graag bezig met zang, dans, fotografie, film, kleding en fitness. Nu ze al een periode na haar tijd in de danscrew niet meer gedanst heeft, begint het dansen bij binnenkomst in Factorium weer te kriebelen… “Ik heb zelfs al een paar proeflessen op het oog waar ik graag een kijkje zou willen nemen”, vertelt ze lachend. Na jarenlange ervaring opgedaan te hebben bij onder andere de Efteling, communicatiebureau Lauda en kunstgalerie Van Loon Galleries, is Factorium voor haar een ideale vervolgstap.
Als Senior Medewerker van de Marketing- en Communicatieafdeling houdt ze zich bezig met onder andere het ontwikkelen, uitvoeren en evalueren van marketingplannen en marketingcampagnes voor de doelgroepen van Factorium, creëert ze content voor de verschillende communicatiekanalen en ondersteunt ze Hoofd Marketing & Communicatie Bram Reiniers in zijn werkzaamheden.